Sunday 30 June 2013

Pengenalan Sarah Book Store (S.B.S)

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...
Apa khabar??
Post ini mengenai SBS iaitu Sarah Book Store..
Siapa itu Sarah?...Sarah itu nama Ibu Saya yang Saya Cintai...
Pengenalan SBS merupakan satu langkah untuk membina langkah baru dalam perniagaan Buku..
SBS merupakan perniagaan yang menjual dan membeli buku-buku terpakai,tidak kisah buku apa-apa pun asalkan ia memberi manfaat kepada diri kita..
Ikutkan sejarah,Perniagaan Menjual dan Membeli Buku Terpakai sudah lama diperkenalkan oleh saya.Atas sebab-sebab tertentu,Perniagaan ini saya "Refresh".

Bagaimana mahu menjual dan Membeli buku??

Bagi yang mahu Menjual buku mereka,boleh bagi buku-buku tersebut kepada saya dan saya akan carikan pembeli bagi buku tersebut,mudah kan?Tak perlu nak simpan buku yang bertimbun-timbun dalam almari dan buat kenangan.
Buku yang ingin di jual mestilah bersesuaian dan bermanfaat bagi semua orang.Boleh menjual apa-apa buku untuk pelbagai peringkat masyarakat.

Kepada yang ingin membeli buku terpakai boleh membuat tempahan daripada saya untuk buku yang ingin di beli.
Apa-apa urusan boleh menghubungi :

No Telefon: 013-9517209
E-Mail : uzaimi_90@yahoo.com
Facebook : http://www.facebook.com/SarahBookStore

Proses untuk membeli dan menjual buku-buku terpakai bersama Sarah Book Store ini sangatlah mudah dan cepat.
Sentiasa ingat,apa sahaja urusan yang kita lakukan adalah kerana Allah dan Masa Hadapan kita.In Sha Allah....=D

Itu sahaja untuk Pengenalan SBS..Terima Kasih....=D

No comments:

Post a Comment